Urmăriți un formidabil material în care aflăm cum a distrus internetul generația Alpha (tinerii născuți între 2010 – când au fost lansate iPad și Instagram – și 2020)
Vizionare cu folos!
Powered by RedCircle
Cum a distrus internetul generația Alpha
Generația Alpha sunt cei care ar trebui să fie viitorii lideri și generația actuală a societății noastre. Dar prin modul în care aceștia cresc vor putea fi ei generația viitoare care să aibă un impact, sau generația Alpha chiar este condamnată, așa cum se spune?
Capitolul 1. Care este generația Alpha?
Generația Alpha sunt persoanele născute între 2010 și 2025. Se spune că va deveni cea mai mare generație din istorie, cu peste 2,8 milioane de copii născuți în fiecare săptămână. Ei urmează generației Z și sunt copiii generației Milenialilor (Gen Y). Deși generația Alpha populează o mare parte a societății, de ce alte generații cred că nu există speranță pentru această generație? Cu nenumărate cazuri de copii care se comportă urât în public, explodând și comportându-se ciudat, mulți cred că generația Alpha este deja ruinată. Vezi copii și bebeluși care manifestă adesea accese de furie în secunda în care le sunt luate dispozitivele inteligente și profesorii imploră părinții să facă ceva pentru că copiii lor abia se descurcă la școală. Iar și iar auzim despre cât de făcută praf este generația Alpha. Dar de unde vin aceste povești de groază? Și ce face generația Alpha să fie atât de diferită de toate generațiile dinaintea lor. Răspunsul scurt – INTERNETUL.
Capitolul 2. Creșterea copiilor iPad
Când vă gândiți la un copil din ziua de azi, cum vi-l imaginați? Majoritatea dintre dvs. probabil aveți o imagine a unui copil cu un iPad în mână. Asta e pentru că generația Alpha nu este doar cea mai tânără generație, dar și cea mai dependentă de tehnologie. Generația Alpha a fost crescută de ecrane, fie de TV, computer sau infamul iPad. Cu aproape 80% dintre copii deținând un iPad sau o altă versiune de tabletă, nu puteți nega porecla cu care mulți numesc această generație – copiii iPad.
– Asta este ceea ce se întâmplă când mama și tata iau iPad-ul de la un copil de 2 ani.
– Vreau iPad-ul!!!
De la crearea lor, iPad-urile au fost folosite ca un instrument pentru părinții care sunt pur și simplu prea ocupați cu munca. Tehnologia s-a dovedit a fi o modalitate de a ține copiii ocupați, fie în locurile publice, la evenimente sociale sau în viața de zi cu zi. IPad-urile fiind o versiune evoluată a parentingului din sec. 20, ecranele sunt pur și simplu considerate noua dădacă, și, deși părinții pot beneficia de relaxare după muncă, iPad-urile ar putea face mai mult rău decât bine. S-a ajuns la un punct în care Gen Alpha se bazează în întregime pe dispozitive, dezvoltând o dependență digitală pe care se pare că nu o pot opri.
În 2012, un băiat de 3 ani a fost dat afară dintr-un zbor Alaskan Airlines din Seattle, din cauza tantrumului manifestat după ce i-a fost luat iPad-ul. Copilul se juca cu o tabletă înainte de decolare, dar atunci când avioanele au decolat, s-a solicitat ca toate dispozitivele să fie închise, iar iPad-ul lui nu a fost o excepție. Dar când însoțitorii de zbor au încercat să-l convingă pe copil să oprească tableta, el a început să facă ravagii. Copilul a început o criză de furie lovindu-și capul de acoperișul avionului și implorând cu disperare înapoierea tabletei. Familia sa a încercat să-l calmeze, să-i pună centura de siguranță pentru ca să se poată decola, dar nimeni nu a fost în stare să-l controleze. Lucrurile au devenit atât de rele, încât pilotul a trebuit să întoarcă întregul avion pe pistă. Băiatul și întreaga sa familie au fost escortați din avion, ceea ce i-a făcut să piardă vacanța pe insula St. Martin.
Și asta a fost acum peste 10 ani, la începutul generației de copii iPad. De atunci, Gen Alpha a devenit și mai atașată de dispozitive. Social media a devenit o parte din rutina lor de zi cu zi, la bine și la greu, și a cauzat copiilor dependența de internet. Iar criza blocării în casă, care a avut loc în 2020, nu a făcut decât să înrăutățească lucrurile. Copiii au fost închiși în case și au fost în imposibilitatea de a obține vreun fel de interacțiune socială cu alți colegi sau cu profesorii.
Gen Alpha a tratat tehnologia ca pe o slujbă cu normă întreagă, dedicând 40 de ore pe săptămână folosirii ei. Cu social media accesibilă oricui, utilizarea internetului era la un nivel record. Nu puteau ieși să se joace din cauza restricțiilor, deci singurul mod prin care puteau avea orice formă de contact cu lumea exterioară era prin intermediul dispozitivelor lor. Gen Alpha trecea printr-o perioadă critică de dezvoltare în timpul crizei „de blocare în casă”. Lumea online a devenit noua lor realitate, pentru că era tot ce știau și având în vedere tipul de lucruri oribile la care avem acces online, acest lucru este îngrijorător.
Utilizarea tehnologiei în sine nu este neapărat un lucru rău, ci conținutul care este consumat, acesta este adevăratul făptaș. Părinții pot crede că știu la ce se uită copiii lor online, dar uneori lucrurile nu sunt ceea ce par, chiar și în clipurile care se presupune că sunt făcute pentru copii.
Capitolul 3 Putrezirea creierului pe internet
Este posibil să fi auzit de termenul putrezirea creierului (brain rot). Popularizat de social media, brain rot este termenul pe care utilizatorii de net l-au creat pentru a-i descrie pe cei lipsiți de o socializare adecvată și care sunt obsedați de conținutul digital la un nivel nesănătos.
– Dumnezeule! Conținutul gen Alpha e unul dintre cele mai incoerente, de moarte cerebrală pe care le-am văzut vreodată.
– E ca și cum mi-aș simți fizic celulele creierului prăjite la fiecare secundă petrecută uitându-mă la ei.
– Nivel 100 GYATT ICE SPICE RIZZ W RIZZ. Ar trebui să fi în Ohio la 3:00 a.m.
Când te gândești la creier putrezit, Gen Alpha tinde să fie cea la care te gândești de obicei, și asta fiindcă internetul a fost principalul lor mijloc de interacțiune cu lumea de când s-au născut. Conținutul brain rot poate fi identificat și prin utilizarea constantă a argoului de pe internet, prin culori foarte vii și conținut care atrage atenția și care se schimbă la fiecare câteva secunde.
Un exemplu cheie este popularul conținut pentru copii Skibidi toilet, care pare să profite de scăderea atenției generației Alpha, copleșită cu conținut hiper stimulativ. Skibidi toilet este o serie web pe YouTube care prezintă o varietate de modele din jocuri precum Garry’s mod și Counter Strike, în timp ce luptă într-un război furibund. Cele două părți cântă ”Toalete cu cap uman”, care sunt numite toalete skibidi și umanoizi care au corpuri umane, dar obiecte pe post de cap, cum ar fi camere sau televizoare.
Seria a fost creată de un bărbat pe nume Alexey Gerasimov. A avut premiera pe YouTube în februarie 2023. De când a fost lansat primul episod, canalul a câștigat peste 40,6 milioane de abonați și are peste 15 miliarde de vizualizări astăzi. Fiecare episod prezintă toaletele skibidi și alte personaje angajate în conflicte în toată regula, animate în cele mai obscure și dramatice moduri. Nu este nici un moment plictisitor în videoclipuri, care pentru Gen Alpha este partea interesantă. La suprafață, acest lucru ar putea părea doar un conținut ciudat scos din cutie pentru copii, dar realitatea dură din spate e că Toaletele skibby ar putea fi dăunătoare pentru copii.
Cu un conținut constant suprastimulant, copiii se obișnuiesc cu hiperactivitatea, făcând ca orice altceva să pară banal. Acest lucru poate cauza iritabilitate, o atenție scăzută și lipsă de răbdare, deoarece copiii sunt acum atât de obișnuiți cu hiperstimularea. Părinții de mult timp sunt preocupați dacă Skibidi toilet este sau nu adecvat ca să fie urmărit de copii și chiar s-a ajuns la un punct în care autoritățile ruse au trebuit să se implice pentru a investiga emisiunea.
Un bărbat din Moscova, îngrijorat de efectele dăunătoare ale Skibidi toilets asupra copiilor, a cerut poliției să blocheze clipurile de pe internet, pentru a împiedica copiii să le vizioneze. Această anchetă a primit opinii mixte până în prezent, unii susținând că implicarea poliției pentru un serial pentru copii e ridicolă. Alți părinți, de asemenea, au exprimat aceleași îngrijorări, considerând că Skibidi toilet poate face mai mult rău decât bine. În timp ce nu există încă un răspuns concludent dacă seria afectează negativ sau nu copiii, această formă de hiperstimulare media a devenit o tendință în creștere pentru Gen Alpha. Părinții sunt din ce în ce mai îngrijorați că copiii lor devin ca zombi din cauza acestui tip de conținut.
Un alt show popular pentru copii este Cocomelon, care e de obicei destinat bebelușilor și copiilor mai mici. Cocomelon a devenit una dintre cele mai faimoase emisiuni pentru copii și a fost o sursă de divertisment pe care părinții o arată copiilor lor. Dar în ultimele luni, reputația favorabilă a emisiunii Cocomelon s-a schimbat complet, deoarece acum părinții încep să descopere o corelație între problemele comportamentale ale copiilor și emisiune.
Pe 26 decembrie 2021, utilizatoarea TikTok, itsmamabelle a postat un clip care a ridicat unele îngrijorări serioase cu privire la Cocomelon. Textul de pe video spunea că ea tocmai a schimbat de la a le arăta copiilor ei Cocomelon la conținutul de pe YouTube al lui Miss Rachel. Înainte de schimbare, copiii ei stăteau în fața televizorului ca niște zombi. În comentarii, nenumărate mame au fost de acord cu ea, spunând că Miss Rachel, care este un YouTuber, se concentrează pe conținut educațional, care e mult mai benefic pentru copiii lor.
Din ce în ce mai mulți părinți au realizat că copiii lor deveneau dependenți de Cocomelon până la punctul în care nu mai puteau pleca din fața ecranului și nu învățau nimic din emisiune. Emisiunea se concentra doar pe menținerea atenției copiilor cu culori luminoase, cântece repetitive și tăieturi rapide din montaj. Toate acestea sunt tactici pe care emisiunea le folosește pentru a păstra copiii agățați. – Haideți să vedem câte secunde durează pentru fiecare dintre aceste scene ca să se schimbe. 1… 2… 3… 1… 2… 1… 2… 3… 1… 2… 1… 2… 1… 1… 2… 1… 1… 2… 1… Această epidemie de supra-stimulare poate fi comparată cu senzația pe care o ai de la consumul de substanțe. De aceea Cocomelon e atât de adictivă pentru copii și nu doar cei de pe TikTok au spus asta. De fapt, experți în pediatrie, au fost de acord că Cocomelon este prea stimulantă pentru copii, ceea ce poate duce la dependență. Urmăritorii Cocomelon au vârste între 2 și 5 ani, care sunt ani critici atunci când vine vorba de dezvoltarea copilăriei timpurii. Aceasta este perioada în care copiii își dezvoltă limbajul, creativitatea și abilitățile sociale, iar emisiuni cum ar fi Cocomelon au îngreunat aceste sarcini, ca să nu menționez influența negativă a conținutului care a preluat toate platformele pentru copii. Și am un video separat despre asta pe care-l puteți viziona.
Toate aceste conținuturi nepotrivite nu numai că au cauzat îngrijorare pentru părinții Gen Alpha, dar și pentru profesori. Deoarece, nu doar că copiii devin mai dependenți de ecrane, dar au și rezultate mult mai slabe la școală.
Capitolul 4 Cea mai ”proastă” generație
Este o temă comună în social media ca oamenii să spună că generația Alpha este considerată una dintre generațiile cele mai proaste. Cu cât copiii devin mai dependenți de ecrane, cu atât mai greu le este să trăiască o viață departe de ele, inclusiv în timpul orelor de școală. Ca și cum copiilor le este mai dificil să fie atenți, probabil pentru că internetul le poate seta creierul pentru un conținut mai scurt, prin urmare, la o atenție mai scurtă.
Profesorii din întreaga lumea au devenit virali pe TikTok după ce au împărtășit cât de îngrijorați sunt cu privire la dezvoltarea educațională a elevilor lor din generația Alpha. Ei au spus că elevii sunt acum cu citirea și scrierea cu mai multe clase în urmă, cu o mare majoritate a copii fiind în imposibilitatea de a înțelege literatura, ortografia și gramatica de bază.
– Acest copil de clasa a VIII-a nu poate scrie nici un singur cuvânt de pe lista sa în mod corect. În Clasa a VIII-a!!!
Utilizatorul TikTok, QBSkiiiii este profesor de școală primară din Atlanta, Georgia, și a folosit TikTok pentru a-și exprima îngrijorarea pentru elevii din clasa sa. A spus că deși predă la o clasă a VII-a, mulți dintre elevii săi nu sunt nici pe departe la acel nivel de educație.
– Predau la clasa a VII-a și ei încă sunt la nivelul clasei a IV-a. Nimeni nu vorbește despre cum doar continuă să îi treacă mai departe. Pot pune oricâte zerouri vreau în acest catalog, ei îl vor trece pe acel copil în clasa a VIII-a.
Acest profesor chiar a declarat că unii dintre elevii din clasa sa, au performanțe de grădiniță, clasa a II-a și a III-a, chiar dacă sunt la doar 2 ani distanță de intrarea în liceu. Și el nu este singurul profesor care simte astfel.
– Și eu predau la una dintre cele mai bogate școli. Când vă spun că acești copii nu pot citi, nu pot scrie și nu pot înțelege, nu încerc să fiu amuzant, sunt foarte serios.
Când vine vorba de copiii de liceu, nu este cu mult mai bine, pentru că Coo1.NACE de pe TikTok a spus că elevii ei de clasa a X-a și a XI-a la limba engleză sunt doar la nivel de citire de clasa a VI-a sau a VII-a, în ciuda faptului că sunt în ani superiori de liceu. Și alte surse continuă să afirme că copiii din generația Alpha nu au doar abilități slabe de învățare, ci au și un comportament deficitar. Elevii mici care se comportă urât în clasă au devenit noua normă și când profesorii încearcă să-i disciplineze cum trebuie nu funcționează.
– Directorul meu mi-a spus că nu poți face asta în Georgia.
Au înlăturat complet disciplina din educație în acest moment, mai ales în Georgia. Nu poți folosi carnetul de note pentru a implementa vreun fel de disciplină sau vreun fel de autoritate asupra elevilor. Și asta va duce la ruinarea copiilor noștri. Dar nu e vorba doar de tulburări de atenție care sunt de vină aici.
Internetul a dat, de asemenea, generației Alpha un bilet de aur când vine vorba să trișeze prin școala: Chat GPT. Instrumentele IA cum ar fi Chat GPT pot ajuta cu ușurință copiii să-și termine temele în câteva secunde. Schimbarea a redus accentul pe etica muncii, împreună cu abilitățile valoroase pentru viață, cum ar fi gândirea critică și comunicarea. Fără aceste abilități, Gen Alpha a devenit predispusă la tot felul de influențe. De vreme ce sunt atât de condiționați să se uite doar la nivelul de suprafață, ei iau majoritatea a ceea ce văd pe social media ca fiind adevărul, fără să cerceteze pentru ei înșiși și să pună la îndoială. Tot ceea ce văd online este imediat luat ca un fapt, ceea ce este în detrimentul acestor tineri și influențabili copii. Și companiile profita de acest lucru. Ei vizează un grup demografic pe care nu ar trebui – COPIII.
Capitolul 5. Generația credulilor
Oriunde te duci pe internet ești destinat să dai peste o reclamă, fie pe TikTok sau doar derulând întâmplător pe social media. Marketingul a evoluat de la panouri publicitare și ziare, la derularea pe telefon. Adulții sunt capabili să înțeleagă ce este o bucată organică de conținut față de o promovare plătită, dar copiii mici sunt mai puțin perceptivi în această privință. Ei folosesc tendințele virale ca linii directoare pentru ceea ce ar trebui sau nu ar trebui să le placă, chiar dacă nu este pentru ei. – Deoarece copiii consumă mai mult conținut online, inclusiv publicitate, ei sunt influențați să cumpere produse care pur și simplu nu sunt făcute pentru ei. Vedem acest lucru întâmplându-se mereu cu Gen Alpha, în special din cauza creșterii influenței TikTok.
Dar ei nu sunt singurii. Milenialii și generațiile mai în vârstă promoveze aceste tendințe și fac curentul principal pe social media. Un produs fiind infama Cupă Stanley.
– Strigăte de emoție și lacrimi de bucurie. Anul acesta, cel mai fierbinte simbol și cel mai râvnit cadou de sărbători…
– Am primit o Stanley!!! – … e această Stanley Tumbler Această cupă Tumbler a devenit motivul pentru mai multe titluri de știri și cozile mari de oameni de la ora 4:00. Pentru că este atât de populară, oamenii sunt dispuși să meargă până la capătul Pământului pentru a obține una. Deși aceasta este noua nebunie, dacă doriți să obțineți una, nu va fi ieftin. Cupa Stanley costa în jur de 45 USD, iar cupele în ediție limitată costa chiar mai mult de atât. Acest cost este destul de mare pentru o sticlă de apă și cu siguranta nu este una pe care toată lumea și-o poate permite. Dar există consecințe dacă nu poți plăti pentru una.
– O mama din Ohio, Dana Motydka, a devenit virală pe TikTok, postând cum fiica ei de 9 ani, a fost agresată pentru că a adus la școală o copie mai puțin costisitoare. Dana a cumpărat fiicei ei o cupa de 10 dolari, asemănătoare cu cea Stanley, ca și cadou de Crăciun. Fiica ei a adus cupa la școală după vacanța de Crăciun, și a venit acasă supărată pentru că copiii de la școală au luat-o în râs. Motivul era că cupa ei Stanley era falsă. În timpul pauzei, mai multe fete din clasa ei, care au primit cupe Stanley reale drept cadou, și au atras rapid atenția fiicei lui Dana pentru falsul ei. Au spus că a ei nu era la fel de cool și a făcut mișto de ea din cauza asta.
Nouă ni s-ar putea părea o nebunie ca o fată tânără să fie batjocorită pentru că nu are o sticlă de apă scumpă, dar pentru generația Alpha aceasta este noua lor realitate. Gen Alpha a devenit probabil una dintre cele mai materialiste generații. Cu atât de multă publicitate arătată ochilor lor, acești copii simt nevoia să cumpere tot ce văd, sau vor trebui să se confrunte cu teama de a nu se vor putea încadra. Nu este vorba doar de cupele Stanley care au dovedit acest lucru.
La începutul acestui an, retailerul de cosmetice Sephora a ținut titlurile ziarelor după difuzarea repetată a povești despre fetele Sephora de 10 ani, care au devenit virale pe TikTok.
– Clipuri virale au circulat despre copii mergând în Sephora și făcând o mare mizerie. În timpul acestui trend, zeci de oameni au asaltat pagina TikTok For You pentru a spune propriile lor povești de groază cu generația Alpha la cumpărături în magazinul de machiaj. Ei s-au plâns că copiii au fost nepoliticoși și nu au avut respect pentru nimeni și nimic din magazin.
– Sunt în Sephora chiar acum și am de gând să număr câți copii de 10 ani văd. 1 2 3 … acum trec pe lângă o fată de 10 ani care își face sprâncenele, 4 5 6… Este un grup întreg pe aici… Copii de patru ani făceau cumpărături la Sephora pentru produse scumpe de înfrumusețare, de care cu siguranță nu aveau nevoie. Motivul din spate – internetul. Tot ce își dorește ea pentru sărbători sunt nu jucării, ci produse de îngrijire a pielii.
– Tot ce mi-am dorit anul acesta au fost produse de îngrijire a pielii și machiaj.
Social media a devenit ghidul de viață pentru generația Alpha, care le arată cum să-și trăiască viața. Indiferent ce văd la influenceri, vor și ei să facă. Orice văd că influencerii cumpără, vor și ei să cumpere. Dacă un influencer pe frumusețe de pe platforme precum TikTok și Instagram devine obsedat de îngrijirea pielii, automat orice copil din Gen Alpha vrea să-i urmeze pașii. Dar acest lucru poate fi un semnal de alarmă steag în special pentru părinți, că social social media oferă un exemplu rău pentru fetele tinere.
Tendința copiilor privind Sephora este un prim exemplu. Aceste fete tinere nu trebuie să cheltuiască sute de dolari pe produse de frumusețe care sunt destinate adulților. Aceste produse au substanțe chimice și ingrediente care pot fi periculoase pentru copii, mai ales cele care au devenit virale online.
Elefantul beat este numele de pe buzele fiecaruia din Gen Alpha. Inițial, un brand de îngrijire a pielii destinat Milenialilor, acum o parte mai mare a bazei de clienți a Drunk elephant este formată din copii obsedați de frumusețe. Cu produse cu prețuri de la 20 $, până la peste 100 $, acest lucru cu siguranta nu e un brand pe care majoritatea copiilor să și-l permită, cel puțin nu fără ajutorul părinților lor. Dar este acest lucru într-adevăr ceva ce părinții doresc să cumpere pentru copiii lor?
Multe dintre produsele Drunk elephant conțin ingrediente cum ar fi peptide, acizi și retinol, care pot fi toate dăunătoare pentru pielea tânără. Retinolul este o formă de vitamina A care este cunoscut pentru efecte anti-îmbătrânire, cu concentrații mai mari folosite pentru a combate ridurile. Aceste tipuri de concentrații ridicate sunt găsite de obicei în produse de frumusete și cu siguranță nu sunt menite pentru fetele tinere.
Dar nu doar problemele de sănătate fizică trebuie considerate de părinți referitor la această obsesie crescândă pentru îngrijirea pielii și machiaj, ci și pentru efecte mentale. Social media face asta și poate afecta o mulțime de fete tinere cu probleme care vor avea urmări la vârsta adultă. Fetele tinere sunt în mod constant copleșite cu standardele de frumusețe ale societății și tendințele în continuă schimbare în materie de frumusețe. Iar pentru Gen Alpha această presiune a crescut cu implicarea influencerilor social media. Ei se uită mai admirativ la influenceri decât la proprii lor părinți. Dar este această influență pozitivă sau negativă?
Capitolul 6. Sunt dependent
Gen Alpha este obsedată de social media. Se spune că până la vârsta de un an copilul obișnuit din Gen Alpha are deja peste 100 de fotografii cu el postate pe social media. Aproape fiecare copil Gen Alpha este pe social media. Este principala lor formă de comunicare cu prietenii și de acolo primesc ultimele știri. Dar timpul petrecut pe ecranul social media este adesea nereglementat de către părinți, astfel încât nu se știe ce urmăresc acești copii Gen Alpha pe dispozitivele lor și asta e partea înfricoșătoare.
Deși majoritatea platformelor de social media au restricții de vârstă sau orientări de conținut, copiii pot cu ușurință să le ocolească doar mințind despre vârsta lor. Și indiferent dacă platforma este destinată publicului tânăr, oricine poate încălca regulile prin postarea de conținut nepotrivit oricum. TikTok, cea mai populară platformă pentru Gen Alpha, este o amestecătură de toate tipurile de conținut. Pagina For You pune o grămadă de diferite videoclipuri împreună într-o derulare fără sfârșit, arătând utilizatorilor tipul de conținut care le place, precum și conținut nou pe care nu l-au mai văzut înainte.
Una dintre cele mai comune tendințe pe care le puteți găsi pe social media este capcana setei. Această formă de conținut este menită să atragă atenția urmăritorilor, de obicei sub formă de poze, dans sau manifestare seducătoare. Deși natura acestui conținut este destinat unui public mult mai în vârstă există o mulțime de copii care participă la aceste tendințe fără să realizeze implicațiile sale. A devenit din ce în ce mai frecvent să vezi un copil din generația Alpha îmbrăcat în haine revelatoare, făcând conținut de tip capcana setei, care în sine este deja tulburător, ca să nu mai menționăm că nu se știe cine urmărește sau salvează acest conținut online, care îi poate lăsa vulnerabili la un anumit tip de public care poate avea alte intenții.
Cu influența promoțiilor de conținut pentru adulți, conținutul devine tot mai accesibil. Cu ajutorul social media influențând puternic tinerii, a devenit dificil pentru ei să vadă importanța relațiilor reale. Unul din patru copii ies afară să se joace în zilele noastre, pierzând interacțiuni sociale cruciale. Cei mai mulți Gen Alpha își petrec timpul în casă consumând media destinată adulților.
Dependența severă de dopamină de la platformele de internet precum TikTok au dus la efecte negative asupra generațiile mai tinere, precum bucuria de zi cu zi a vieții. Copiii nu mai au răbdare pentru nimic pentru că sunt atât de obișnuiți cu gratificarea instantanee pe care o oferă social media. Copiii nu mai pot face sarcini simple de zi cu zi cum ar fi spălatul pe dinți, mâncatul sau folosirea toaletei fără stimularea constantă a unui ecran. Gen Alpha devine nerăbdătoare și frustrată chiar și la cele mai mici inconveniente, care devin exagerate, transformându-se în crize de furie sau crize de nervi.
Cea mai mare parte a învățării lor provenind de pe internet, ei sunt expuși la comportamente oribile ale acelor influențatori îndreptățiți pe care îi văd online. Când te uiți la cei mai mari influenceri acum, care expun stiluri de viață opulente și aprobă lucruri ca Only Fans, sunt aceștia într-adevăr oamenii pe care îi vrei să-ți crească copiii?
Acum, întrebarea este: ”E generația Alpha cu adevărat condamnată?” Am vorbit mult despre problemele generației Alpha, dar există și multe puncte forte pe care le au. Gen Alpha are acces la mai multe resurse, cunoștințe și instrumente decât oricând înainte. EI trăiesc într-o perioadă interesantă, cu tehnologia care avansează într-un ritm atât de rapid și ei fiind atât de adaptabili la ea. Dacă sunt capabili să folosească internetul mai degrabă pentru bine decât pentru rău, pot deveni unii dintre cei mai inteligenți oameni de pe planetă. Și, de asemenea, se nasc cu empatie înăuntrul lor.
Viitorul poate fi luminos pentru Gen Alpha. Tot ce au nevoie este un pic de îndrumare și un impuls în direcția bună. Noi, ca oameni cărora le pasă, putem monitoriza ce fac frații noștri pe social media și ca adulți putem să ne învățăm copiii valoarea muncii asidue și putem fi exemple mai bune de urmat pentru ei. Prieteni, este timpul să oprim internetul să distrugă această generație.
Pomelnice online și donații
Doamne ajută!
Dacă aveți un card și doriți să trimiteți pomelnice online și donații folosind cardul dumneavoastră, sau/și să susțineți activitatea noastră filantropică, inclusiv acest site, vă rugăm să introduceți datele necesare mai jos pentru a face o mică donație. Forma este sigură – procesatorul de carduri este Stripe – leader mondial în acest domeniu. Nu colectăm datele dvs. personale.
Dacă nu aveți card sau nu doriți să-l folosiți, accesați Pagina de donații și Pomelnice online .
Ne rugăm pentru cei dragi ai dumneavoastră! (vă rugăm nu introduceți detalii neesențiale precum dorințe, grade de rudenie, introduceri etc. Treceți DOAR numele!)
Mai ales pentru pomelnicele recurente, vă rugăm să păstrați pomelnicele sub 20 de nume. Dacă puneți un membru al familiei, noi adăugăm „și familiile lor”.
Dumnezeu să vă răsplătească dragostea!